понеділок, 16 лютого 2015 р.

Культура мовлення


Ліна Костенко як завжди актуальна!
"І жах, і кров, і смерть, і відчай,
І клекіт хижої орди,
Маленький сірий чоловічок
Накоїв чорної біди.
Це звір огидної породи,
Лох-Несс холодної Неви.
Куди ж ви дивитесь, народи?!
Сьогодні ми,а завтра – ви".

Ліна Костенко
Болить мені …Ти знаєш як болить?
Болить біда, що зараз в Україні.
Ця рана душу втомлену ятрить,
І сліз не можу втримати я нині…
Війна… Неоголошена ніким,
Вбиває і калічить українців.
І це наш брат? Та і чи був він ним?
Щоб убивати нас прислав чужинців.
Цей маразматик воювати звик.
Бо ж не своїх дітей кидає в пекло.
За хворий мозок, за імперський бздик,
Життя вже не одне навіки смеркло.
Болить мені…Ти знаєш як болить.
Ця рана не дає мені спокою.
І ця неоголошена війна,
Розв’язана «братерською» рукою…
Ось така вона, наша Україна!
12 фактів про Україну які треба знати кожному
• Україна - найбільша країна, територія якої повністю знаходиться в Європі. Більшою, ніж Україна в Європі - тільки Росія, Туреччина і Данія. Однак більша частина Росії і Туреччини знаходяться в Азії, а данський острів Гренландія розташований в районі Північної Америки.
• В Україні, в містечку Рахів, в оточенні мальовничих Карпат знаходиться географічний центр Європи.
• Населення України відноситься до найбільш освіченого. Кількість людей з вищою освітою на душу населення вища, ніж середньоєвропейський рівень. Україна займає 4 місце в світі за кількістю громадян з вищою освітою.
• На конкурсі краси мов в Парижі в 1934 році українська мова зайняла третє місце після французької та перської за такими критеріями, як фонетика, лексика, фразеологія, структура речень. А за мелодійністю українська мова зайняла друге місце, після італійської.
• Автор першої в світі Конституції - українець Пилип Орлик. 5 квітня 1710 його обрали гетьманом запорізького війська. У цей же день він оголосив «Конституцію прав і свобод війська Запорізького». У США Конституцію прийняли в 1787 р., у Франції та Польщі тільки в 1791 році.
• Лавра - це найбільші та найвпливовіші чоловічі монастирі. У світі статус Лаври мають тільки шість монастирів. Три з них знаходяться в Україні.
• Найдовший музичний інструмент у світі - це українська трембіта. Її довжина може досягати чотирьох метрів, а її звуки чутні більш ніж за десять кілометрів.
• На території України зосереджено 1/4 всіх запасів чорнозему на планеті. Чорноземні грунти при правильній обробці дають найбільшу кількість врожаю. Під час Другої Світової війни німецькі солдати навіть вивозили чорнозем на поїздах.
• Україна - одна із країн-засновниць ООН: у розробці статуту ООН, який був підписаний 26 червня 1945, активну участь взяли представники України (УРСР).
• Серед яскравих досягнень українського літакобудування – найбільший в світі літак АН-225 "Мрія", а також найпотужніший літак АН-124 "Руслан". У 2001 році, літак "Мрія", взявши на борт вантаж у 253 тонни, за один політ встановив 124 рекорди.
• Протяжність найдовшого тролейбусного маршруту в світі складає 86 кілометрів, а проходить він у Криму - між Сімферополем та Ялтою.
• За кількістю сонячних днів такий курорт як Ялта не поступається Ніцці та іншим середземноморським курортам. Більша частина України розташована в межах помірно континентального клімату, проте для Південного берегу Криму характерний субтропічний клімат.

101 причина любити Україну


                

______________________________________________________________________

Коли ви востаннє вживали у розмові ці слова?


6 коментарів :

  1. Хочу звернутися до всіх користувачів. Вірш який опублікований тут мій. Його автор не Ліна Костенко, а я. Я написала його в той день коли під Луганським аеропортом терористи збили наш військовий літак. Тоді загинуло 49 чоловік переважна більшість з них були з Кривого рогу. Коли в інтернеті я прочитала про цю біду в мене була істерика. Боліло так, що не давало дихати. Саме тоді менше як за 10 хвилин і народився цей вірш. Тоді я і виклала його в Однокласники в статус. А через тривалий час я зустріла його і над в мережі ним було написано. "Словами великих. Ліна Костенко" хтось із користувачів інтернету прочитавши його вирішив що автор Ліна Костенко..Хто не вірить може зайти до мене в замітки і знайти його в замітках за літо 2014 року. Він є надрукований у моїй збірці
    НАТАЛІЯ ГУЗНАК 0957884279

    ВідповістиВидалити

  2. Доброго дня. Допоможіть мені будь ласка добитися справедливості. Справа в тому, що вірш який ви виклали у своїй статі під назвою «Болить» мій. Я безмежно поважаю Ліну Костенко, але автор цього вірша не вона, а я. Я написала його того дня коли під Луганським аеропортом збили наш військовий літак. Тоді загинуло 49 чоловік. Більшість їх були з міста Кривого рогу. Я дуже боляче пережила цю подію, вірш вибухнув з мене менше, як за 10 хвилин. Я того ж дня поставила його в статус в Однокласники. А вже на багато пізніше побачила його в мережі, над ним було написано «Словами великих. Ліна Костенко» Тепер зустрічаю його підписаний саме так. Впевнена, що Ліна Василівна навіть не знає про це, але ж мені від того не легше. Як довести людям, що автор я? До речі цей вірш є у моїй збірці. ДОПОМОЖІТЬ ПРОШУ ВАС! Якби я могла зв’язатися з Ліною Василівною, вона б підтвердила, що не є автором цього вірша. Але ж як це зробити? Ось моя електрона адреса anastasiya1995@i.ua прошу всіх хто знає як допомогти відгукнутися. мої телефони 0957884279 0689954085

    ВідповістиВидалити
  3. ОСЬ ЩЕ ОДИН МІЙ ВІРШ ВІН ТЕЖ Є У ЗБІРЦІ
    Розмова з Тарасом

    Про волю для свого народу мріяв,
    Був чесним ти, лукавити не вмів.
    Вкраїни доля так тобі боліла!
    Влучало слово стрілами в царків.
    Всевишній дав чи дар, чи тяжку ношу.
    Ти на Голгофу вперто ніс її.
    Тепер я навіть уявить не можу,
    І звідки сили бралися в тобі?
    Ти жив козацьким духом і стремлінням,
    Що у душі живим вогнем горів.
    Тобі боліло люду зубожіння,
    По іншому ти жити не умів.
    Хотів, щоб розквітала Україна.
    Щоб люди її пильно берегли.
    Хотів щоб всі були ми як родина.
    Прости Тарасе нас, що не змогли...
    Твій заповіт дотриматися брате.
    Вертаїмо ми знов в часи твої,
    Коли життя людське, так мало варте,
    Рвуть землю на шматочки упирі.
    Прости Кобзарю, нас за зниклі села,
    За все, що мали, та не зберегли.
    Якась розмова наша, не весела...
    Прости, Тарасе, нас, за все прости....

    ВідповістиВидалити
  4. ОСЬ ЩЕ ОДИН МІЙ ВІРШ ВІН ТЕЖ Є У ЗБІРЦІ
    Розмова з Тарасом

    Про волю для свого народу мріяв,
    Був чесним ти, лукавити не вмів.
    Вкраїни доля так тобі боліла!
    Влучало слово стрілами в царків.
    Всевишній дав чи дар, чи тяжку ношу.
    Ти на Голгофу вперто ніс її.
    Тепер я навіть уявить не можу,
    І звідки сили бралися в тобі?
    Ти жив козацьким духом і стремлінням,
    Що у душі живим вогнем горів.
    Тобі боліло люду зубожіння,
    По іншому ти жити не умів.
    Хотів, щоб розквітала Україна.
    Щоб люди її пильно берегли.
    Хотів щоб всі були ми як родина.
    Прости Тарасе нас, що не змогли...
    Твій заповіт дотриматися брате.
    Вертаїмо ми знов в часи твої,
    Коли життя людське, так мало варте,
    Рвуть землю на шматочки упирі.
    Прости Кобзарю, нас за зниклі села,
    За все, що мали, та не зберегли.
    Якась розмова наша, не весела...
    Прости, Тарасе, нас, за все прости....

    ВідповістиВидалити

  5. Доброго дня. Допоможіть мені будь ласка добитися справедливості. Справа в тому, що вірш який ви виклали у своїй статі під назвою «Болить» мій. Я безмежно поважаю Ліну Костенко, але автор цього вірша не вона, а я. Я написала його того дня коли під Луганським аеропортом збили наш військовий літак. Тоді загинуло 49 чоловік. Більшість їх були з міста Кривого рогу. Я дуже боляче пережила цю подію, вірш вибухнув з мене менше, як за 10 хвилин. Я того ж дня поставила його в статус в Однокласники. А вже на багато пізніше побачила його в мережі, над ним було написано «Словами великих. Ліна Костенко» Тепер зустрічаю його підписаний саме так. Впевнена, що Ліна Василівна навіть не знає про це, але ж мені від того не легше. Як довести людям, що автор я? До речі цей вірш є у моїй збірці. ДОПОМОЖІТЬ ПРОШУ ВАС! Якби я могла зв’язатися з Ліною Василівною, вона б підтвердила, що не є автором цього вірша. Але ж як це зробити? Ось моя електрона адреса anastasiya1995@i.ua прошу всіх хто знає як допомогти відгукнутися. мої телефони 0957884279 0689954085

    ВідповістиВидалити
  6. зверніться у Спілку письменників

    ВідповістиВидалити